دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, :: 19:40 ::  نويسنده : پویا

ایزو TS 16949  یک ایزو جهانی مدیریت کیفیت و مشخصات فنی در صنعت اتومبیل است. این ایزو موارد لازم   را از اروپا و آمریکا تلفیق می‌کند. این ایزو تمامی اطلاعات لازم برای دستیابی بهترین کارکرد در طراحی، توسعه، ساخت، نصب یا خدمات محصولات خودرویی تعیین می‌کند.

مزایای ایزوTS 16949

• دریافت گواهی برای تجارت جهانی و گسترش فعالیت

• بهبود فرایندها برای کاهش ضایعات و آلودگی

• بر طرف کردن نیاز به چند گواهی برای ساخت خودرو

• تلفیق ISO/TS 16949 با سایر سیستم‌های مدیریت

• ایجاد  هماهنگی برای برنده شدن در فعالیت های نوین و چشم‌اندازهای سرمایه‌گذاری



دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : پویا

ایزو جهانی سنجش رضایت مشتری
این ایزو مطابق مقررات جهانی برای مدیریت و برنامه ریزی رضایتمندی مشتریان می باشد.
ایزو  10004 برای رضایتمندی بیشتر، مشتریان را در خصوص طرح، برنامه ریزی و اجرا راهنمایی میکند.
همچنین این استاندارد از راه طبقه بندی نیازهای مشتریان ،باعث حرکت مجموعه گواهی گیرنده ها به سمت مشتری مداری میگردد.
ایزو 10004 برای بهره مندی مجموعه ها صرف نظر از حوزه فعالیت ،وسعت ونوع محصول آنها می باشد و اکثر قوانین آن برای افزایش رضایت مشتری ها از مجموعه می باشد.

ایزو 10004مفاد قرارداد،قوانین مدون مجموعه ها را تغییر نمیدهد وصرفا انها را در برای رضایت مشتریان راهنمایی و سوق میدهد.



پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : پویا

اجرای جایزه ملّی بهره‌وری و تعالی سازمانی از سال 1382، این امكان را فراهم كرده‌است كه بسیاری از سازمان‌های ایرانی با مدل تعالی سازمانی (EFQM) آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود استفاده كنند. حضور فعال سازمان‌ها در فرایند جایزه ملّی بهره‌وری و تعالی سازمانی نشانگر این است كه سازمان‌های برتر ایرانی قصد دارند تا خود را با دیگر سازمان‌ها مقایسه كنند تا به این ترتیب گام‌های بلندتری را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری سازمان خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند. 

 

شرکت بهسان مدیریت پرشین 

آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3

تلفن :  4-22650151  و 22010088

 

www.behsaniso.com

 



پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:10 ::  نويسنده : پویا

استاندارد راهنمای IWA2 به موسسات آموزشی کمک می کند تا سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001 را متناسب با شرایط و ویژگی های خاص این گونه موسسات طرح ریزی و پیاده سازی کنند

با استفاده از سيستم مديريت کيفيت مي‌توان کليه فرايندهايي که به طور مستقيم يا غيرمستقيم بر خدمات آموزشي قابل ارائه تاثيرگذارند را تحت کنترل قرار داد تا اطمينان حاصل شود که خدمات ارائه شده، نيازها و انتظارات آموزش‌گيرندگان و مراجع قانوني را برآورده مي‌نمايند.
پياده‌سازي سيستم مديريت کيفيت IWA2 در يک مرکز آموزشي منجر به ايجاد يک رويکرد نظام‌مند در سازمان به منظور شناسايي و تجزيه و تحليل نيازها وانتظارات مشتريان شده که بر اساس اين شناخت، برنامه‌هاي آموزشي و تحصيلي موسسه طراحي و ارائه مي‌شوند.

دامنه کاربرد استاندارد IWA 2:2007

کليه سازمان‌هاي ارائه دهنده خدمات آموزشي در کليه سطوح شامل مدارس ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان، مراکز آموزش عالي، دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، مراکز ارائه دهنده آموزش‌هاي از راه دور، مکاتبه‌اي و الکترونيکي مي‌توانند از اين استاندارد استفاده نمايند.

مزاياي پياده‌سازي سيستم مديريت کيفيت با رويکرد IWA 2: 2007

تثبيت جايگاه سازمان آموزش‌دهنده در محيط اجتماعي- اقتصادي مربوط به حوزه فعاليت خود
حصول اطمينان از انطباق با الزامات قانوني و حرفه‌اي
ارتقاء تصوير سازمان در جامعه و افزايش اعتماد مشتريان
اثبات تعهد مديران ارشد سازمان به بهبود مداوم فرايندها و خدمات خود و ارتقاء سطح علمي و فرهنگي جامعه
بهبود وضعيت اقتصادي از طريق کاهش هزينه‌هاي ناشي از کيفيت پايين 

 

شرکت بهسان مدیریت پرشین 

آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3

تلفن :  4-22650151  و 22010088

www.behsaniso.com



پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:8 ::  نويسنده : پویا

استاندارد راهنمای IWA1 به مراکز درمانی کمک می کند تا سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001را متناسب با شرایط و ویزگی های خاص این گونه مراکز طرح ریزی و پیاده سازی کنند

دامنه کاربرد استاندارد  IWA 1:2005:

کليه سازمان‌هاي مرتبط با خدمات بهداشتي و درماني که در زمينه مديريت و ارائه خدمات و محصولات بهداشتي و درماني فعاليت مي‌نمايند شامل مراکز آموزشي و پژوهشي، بيمارستان‌ها، ادارات و مراکز نظارتي و ساير سازمان‌هاي مرتبط بدون توجه به نوع، اندازه و محصول يا خدمتي که ارائه مي‌نمايند  و توليدکنندگان/ توزيع‌کنندگان محصولات دارويي
معرفی :

با توجه به اهميت فرايندها و خدمات در مراکز بهداشتي و درماني، الزامات سيستم مديريت کيفيت در اين مراکز به شکل متفاوتي نسبت به ساير صنايع و بخش‌هاي کسب و کار تفسير مي‌شوند.
استاندارد IWA 1 به دلايل زير فرايندهاي سيستم مديريت کيفيت و تعامل ميان اين فرايندها را با يک نگاه تخصصي و به صورت خاص مورد تجزيه و تحليل قرار داده است:

در فرايند ارائه خدمات بهداشتي و درماني، بيمار به شکل فيزيکي و فکري در فرايند ارائه خدمات (درمان) حضور دارد. در نتيجه، درمان بيمار (ارائه خدمات) مبتني بر تعامل مستمر بين متخصص مربوطه و بيمار مي‌باشد.
ممکن است مشتري داراي دانش ناچيزي در خصوص جنبه‌هاي تخصصي خدمات قابل ارائه باشد. در نتيجه رابطه ميان متخصص و بيمار از حيث مسائل تخصصي رابطه متوازني نمي‌باشد و متخصص تاثير بيشتري در شکل و نوع خدمات قابل ارائه دارد. 

معمولاً خريد و دريافت خدمات بهداشتي و درماني داراي دو شکل جداگانه‌ مي‌باشند (شرکت بيمه‌ خريدار خدمات مي‌باشد و بيمار اين خدمات را دريافت مي‌نمايد) در نتيجه ارائه‌دهنده خدمات بايد نيازهاي کيفي دو مشتري عمده خود را در نظر بگيرد؛ بيمار و خريدار خدمات.

خدمات بهداشتي و درماني داراي پيچيدگي‌هايي در روابط و تعاملات ميان بيماران، متخصصين، تامين‌کنندگان خدمات بهداشتي و درماني، شرکت‌هاي بيمه، صنايع و مراجع دولتي مي‌باشند. علاوه بر اين، خدمات بهداشتي و درماني در معرض تغييرات سريع فناوري نيز قرار دارند.
با استفاده از سيستم مديريت کيفيت مي‌توان کليه فرايندهايي که به طور مستقيم يا غيرمستقيم بر خدمات بهداشتي و درماني قابل ارائه تاثيرگذارند را به منظور بررسي اينکه آيا الزامات را برآورده نموده‌اند يا خير، تحت کنترل قرار داد.
هدف از تدوين راهنماي جداگانه براي "مراکز بهداشتي و درماني" به شرح زير مي‌باشد:
بهبود کيفيت و ايمني خدمات بهداشتي و درماني
بهبود فرايندها به منظور افزايش ارزش افزوده براي سازمان و مشتري
ارتقاء تصوير سازمان در جامعه، افزايش اعتماد مشتري و دسترسي به ابزاري جهت ارزش‌گذاري بر کيفيت
يکپارچگي با رويکرد نگاه تخصصي و بخشي در استانداردهاي بين‌المللي مربوط به سيستم‌هاي مديريت کيفيت که پيشتر در ساير بخش‌هاي صنعتي و خدماتي استانداردهاي تخصصي مشابهي عرضه شده بودند


مزاياي پياده‌سازي سيستم مديريت کيفيت با رويکرد IWA 1: 2005:

بهبود کيفيت خدمات
حصول اطمينان از انطباق با الزامات قانوني
بهبود شايستگي‌ها و محيط کار کارکنان
بهبود وضعيت اقتصادي از طريق کاهش هزينه‌هاي ناشي از کيفيت پايين 

 

شرکت بهسان مدیریت پرشین 

آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3

تلفن :  4-22650151  و 22010088

 

www.behsaniso.com



پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : پویا
دارایی های نامشهود بسیار با ارزشند و برند هر سازمان از ارزشمندترین آنهاست که کمتر کسی نیز آنرا درک کرده است. تعیین ارزش برند به نحوی که موثق باشد کار گرانقدریست. این استاندارد بین المللی رویکردی مناسب و معتبر به ارزش گذاری برند ارائه می دهد و از جنبه های مالی، رفتاری و قانونی به آن می پردازد.
مقوله ارزش‌گذاری برند در دنیا تا سال 2010 به روشهای مختلفی انجام  می‌شد، با توجه به تتوع و بعضا تضاد یا عدم هم‌پوشانی این روشها، نتایج غیر قابل اتکاء و متفاوت بود. کمیته تخصصی ارزش‌گذاری برند در موسسه ISO با عضویت نمایندگان 3 شرکت برتر فعال در این حوزه در سال 2010 شکل گرفت و خروجی آن در سپتامبر 2010 منجر به انتشار استاندارد بین‌المللی ISO10668 :2010 -Brand Valuation (استاندارد ایزو 10668) گردید. 
ایزو 10668 توسط کمیته پروژه ISO/PC 231 مدیریت انرژی سازمان ایزو تهیه گشته است.
این استاندارد بین المللی تعیین کننده الزاماتی پیرامون رویه ها و روشهای اندازه گیری ارزش مادی برند می باشد.
در این استاندارد بین المللی چارچوبی برای ارزش گذاری برند مشخص می شود نظیر اهداف، مبناهای ارزش گذاری، رویکردهای ارزش گذاری، روشهای ارزش گذاری و یافتن  داده ها و فرضیات کیفی را در بر می گیرد. همچنین روشهای گزارش‌دهی درباره نتایج ارزش گذاری را عنوان می کند.
ارزش گذاری برند بسته به موقعیت سازمان می تواند براي اهداف زیر استفاده شود:
 تامین منابع مالی و جذب شریک تجاري
 ارزش گذاري سهام و ورود به بازار بورس
 اخذ وام و تسهیلات بانکی
 برنامه ریزي استراتژیک و مدیریت برند
 درج در گزارشات مالی و حسابداري
 پرداخت خسارت، دیون و ورشکستگی
 استفاده در دعاوي حقوقی و قضایی 
شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088

 



پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:5 ::  نويسنده : پویا
سازمان ها با هر نوع و اندازه اي با دامنه ايی از ريسک هايي مواجه هستند که ممکن است بر دستيابي آن ها به اهدافشان تأثير بگذارد. اين اهداف ممکن است به دامنه ایي از فعاليت هاي سازمان از فعاليت هاي استراتژيک اولیه تا فعاليت هاي عملياتي آن، فرآيندها و پروژه ها مربوط باشد و بر حسب اثرات اجتماعي، محيطي، تکنولوژي، برآمدهاي ايمني و حفاظتي، تجاري، مالي و معيارهاي اقتصادي در کنار اثرات گروهي، فرهنگي، سياسي و اعتباري منعکس شود.
تمام فعاليت هاي يک سازمان که با ريسک همراه است بايد مديريت شود. فرآيند مديريت ريسک به تصميم گيري هایی کمک مي نمايد که همراه با در نظر گرفتن عدم قطعيت و امکان وقوع حوادث و رويدادهاي (عمدي و غيرعمدي) آتي و اثرات آن ها بر اهداف مورد توافق است. مديريت ريسک در بردارنده ي روش هاي سيستماتيک و منطقي براي:
 برقراري ارتباط و مشاوره در سرتاسر اين فرآيند
• تدوين زمينه براي شناسايي، تحليل، ارزيابي و مواجهه با ريسک مربوط به هر فعاليت، فرآيند، عملکرد يا محصول
• پايش و مرور ريسک ها
 گزارش دادن و ثبت کردن نتايج به صورت مناسب مي باشد. 
مدیریت ریسک در واقع  شناسایی، ارزیابی و اولویت بندی خطرات است، که به دنبال آن کمترین میزان خسارت و بیشترین زمان برای جلوگیری از وقوع خسارت را به همراه خواهد داشت.  استاندارد ISO 31000 نیز این براین موضوع تاکید دارد که شرکتی که این استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده است تا چه میزانی مدیریت ریسک ها و مواجهه با آن ها را پیش بینی و تحلیل کرده است. هدف اين استاندارد انعکاس نمونه هاي مناسب و متداول در انتخاب و استفاده از تکنيک هاي ارزيابي ريسک است و به مفاهيم جديد يا استنتاج شده اي که به سطح قابل قبولي از اجماع حرفه اي نمي رسد، اشاره نمي کند.
استاندارد 31000 می تواند در طول حیات یک سازمان و در مورد دسته وسیعی از فعالیتها از جمله فعالیتهای استراتژیک و تصمیم گیری، عملیاتی، فرایندی، عملکردی، پروژه ای، تولیدی، خدماتی و مالی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این استاندارد می تواند در مورد هر نوع ریسکی با انواع پیامدهای اعم از مثبت و یا منفی مورد استفاده واقع شود. اگر چه استاندارد 31000 نوعی خط مشی کلی و عمومی در مدیریت ریسک ارایه می کند ولی هدف آن یکسان سازی مدیریت ریسک در همه سازمانها نیست. طراحی و پیاده سازی برنامه های مدیریت ریسک و چارچوبهای آن باید بر اساس نیازها و شرایط ویژه هر سازمان و یا اجتماع از نظر عملکردی، مالی، عملیاتی، پروژه ای، ساختاری، محتوایی و اهداف و مقاصد مورد نظر باشد. هدف این استاندارد هماهنگ کردن فرایندهای مدیریت ریسک در استانداردهای جهانی موجود و آتی می باشد. این استاندارد در واقع برای کمک به سازمانها و شرکتها و دولتها به منظور تهیه برنامه های مدیریت ریسک متناسب با شرایط خودشان طراحی شده است. سازمان جهانی استاندارد توصیه کرده است که سازمانها و جوامع باید تلاش نمایند تا این دستور العملها را به صورت بخشی از سیستم مدیریتی خود مورد استفاده قرار دهند و در تهیه سیستم مدیریت ریسک خود همت گمارند. این استاندارد به سازمانها کمک می کند تا بتوانند در شرایط ریسکی برنامه ریزی بهتری داشته و در صورت بروز حوادث به صورت بهتری نسبت به آنها واکنش نشان داده و در زمان کوتاه تری بهبود یابند. 
شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : پویا
سیستم مدیریت انرژی
 
هدف از این استاندارد، توانمندسازی سازمان ها به استقرار سیستم ها و فرآیندهای لازم برای بهبود عملکرد انرژی شامل کارایی، بهره برداری و مصرف انرژی است. پیاده سازی این استاندارد بین المللی جهت کاهش تصاعد گازهای گلخانه ای و دیگر پیامدهای زیست محیطی و کاهش هزینه انرژی از طریق مدیریت سیستماتیک انرژی در نظر گرفته شده است. این استاندارد بین المللی برای تمام انواع سازمان ها در اندازه های مختلف صرفنظر از شرایط جغرافیایی، فرهنگی یا اجتماعی قابل کاربرد است. پیاده سازی موفق به تعهد کلیه سطوح و بخشهای سازمان و خصوصا مدیریت ارشد بستگی دارد. این استاندارد بین المللی، الزامات یک سیستم مدیریت انرژی (EnMS) را تشریح می کند که بر مبنای آن ها سازمان قادر به استقرار و پیاده سازی خط مشی انرژی، استقرار اهداف کلان و خرد و برنامه های اجرایی است که الزامات قانونی و اطلاعات مربوط به بهره برداری انرژی بارز را نیز در نظر می گیرد. سیستم مدیریت انرژی سازمان را قادر می سازد به تعهدات خط مشی خود دست یابد، برای بهبود عملکرد انرژی اقدامات لازم را به کار گیرد و انطباق سیستم را با الزامات این استاندارد بین المللی نشان دهد. 
سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 توسط کمیته پروژه ISO/PC 242 مدیریت انرژی، تهیه شده است و در سال 2011 از سوی سازمان بین المللی استاندارد سازی ISO انتشار یافته است.
فوایدی که به دنبال استفاده از این استاندارد به دست می آید عبارتند از:
- کاهش هزینه های مالی در مصرف انرژی
- افزایش کارآیی مصرف انرژی در فرآیندهای سازمان
- ایجاد فرهنگ اصلاح الگوی مصرف برای استفاده صحیح از انرژی
- ایجاد راهکارهای جدید برای استفاده بهینه از انرژی
- کنترل و استاندارد سازی در انرژی از دیدگاه مصرف و تولید.
- سازگاری با استاندارد ISO14001
شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088

 



پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:2 ::  نويسنده : پویا
سيستم مديريت كيفيت آزمايشگاه هاي پزشكی
Particular requirements for quality and  competence
 
 
ISO 15189 بوسیله کمیته فنی ISO/TC 212 تهیه شده و جهت ارزیابی آزمایشگاههای کلینیکی و سیستمهای تشخیص آزمایشگاهی بکار می رود. هدف از تدوین این استاندارد، تعیین الزامات خاص برای کیفیت و احراز صلاحیت در آزمایشگاه های پزشکی می باشد.

 

 
 

 

این استاندارد که بر اساس ISO/IEC 17025 و ISO9001 می باشد، الزاماتی برای صلاحیت و کیفیت که خاص آزمایشگاه های پزشکی است را ارائه می دهد. خدمات آزمایشگاه پزشکی در مراقبت از بیماران ضروری است و بنابراین باید به منظور برآوردن نیازهای تمام بیماران و کارکنان بالینی که مسئولیت مراقبت از بیماران را بر عهده دارند، در دسترس باشند. اینگونه خدمات شامل ترتیباتی برای پذیرش، آماده سازی بیمار، شناسایی بیمار، جمع آوری نمونه ها، نقل و انتقال، ذخیره سازی، پردازش، انجام آزمایش نمونه های بالینی و متعاقبا صحه گذاری، تفسیر، گزارش و مشاوره با در نظر گرفتن ایمنی و اصول اخلاقی در فعالیت های آزمایشگاه پزشکی می باشند. بنابراین آزمایشگاهیان تلاش کردند تا استانداری تهیه کنند که همه نیازهای اساسی یک آزمایشگاه تشخیص طبی را در بر بگیرد. این استاندارد تحت عنوان استاندارد ۱۵۱۹۸ نام گذاری و منتشر شد. 
 
هدف استاندارد ایزو ۱۵۱۸۹ چیست؟
  •  ISO 15189  تایید اعتبار یک آزمایشگاه است و با این استاندارد بین عموم صلاحیت دار شناخته می شود. بنابراین برای عموم مردم شاخصی می شود تا بتوانند سرویس سلامت خود را بین سرویس دهندگان انتخاب کنند.
  •  تطابق با استاندارد به آزمایشگاه کمک می کند تا کار خود را به خوبی و با دقت و همچنین طبق استاندارد ها انجام دهند و محکی برای حفظ مهارت آزمایشگاه را فراهم می آورد.
  •  تطابق با استاندارد موثرترین وسیله بازاریابی برای آزمایشگاهی تشخیص طبی است و می تواند پاسپورتی برای پیمان کاران باشد که نیاز به تائید آزمایشگاه طرف قرارداد خود دارند. 
  •  
  • شرکت بهسان مدیریت پرشین 
  • آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
  • تلفن :  4-22650151  و 22010088
  • www.behsaniso.com


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : پویا
ایزو 26000 استاندارد جهانی برای مسئولیت پذیری اجتماعی
ISO 26000 Social Responsibility 
ایزو 26000 مسئولیت اجتماعی را به شرح زیر بیان می کند:
مسئولیت یک سازمان از تاثیرات تصمیمات و فعالیتهای خود بر جامعه و محیط، از طریق رفتاری شفاف و اخلاقی. سازمان های واقع در هر نقطه دنیا و سهامداران و ذینفعان آنها، آگاهی مناسبی  نسبت به مزایای رفتارهای اجتماعی پیدا کرده اند. هدف مسئولیت اجتماعی کمک به توسعه ی پایدار می باشد. ایزو26000، راهکاری را در زمینه اصول اساسی مسئولیت اجتماعی، مسائل و موضوعات مرتبط با مسئولیت اجتماعی و روش های ادغام و تلفیق و تبدیل رفتار مسئولیت اجتماعی به راهکارها، سیستم ها، اقدامات و فرآیندهای سازمانی ارائه می نماید.
ایزو26000 توسط چه کسانی ابداع گردید؟
ایزو 26000 توسط کمیته مسئولیت اجتماعی ISO/TMB  ایجاد شده است. این استاندارد با مشارکت کارشناسانی از بیش از 90 کشور و 40 سازمان بین المللی و منطقه ای درگیر در جنبه های مختلف مسئولیت اجتماعی، ایجاد شده است. 
مزایا و مسئولیت اجتماعی برای یک سازمان:
مسئولیت اجتماعی، مزایای احتمالی بیشماری را برای یک سازمان در پی دارد. این مزایا و منافع عبارتند از:
* ترغیب به تصمیم گیری آگاهانه تر بر اساس شناخت بهتر از انتظارات و توقعات جامعه، فرصتهای مرتبط با مسئولیت اجتماعی(نظیر مدیریت بهتر خطرات و تهدید قانونی) و تهدیدها و خطرات مرتبط با عدم مسئولیت اجتماعی
* بهبود اقدامات مدیریت بحران(تهدید)سازمان
* افزایش شهرت سازمان و افزایش اعتماد عمومی
* افزایش رقابت سازمان با رقبای خود که شامل دسترسی به وضعیت مالی و شریک ممتاز می باشد
* بهبود و ارتقای رابطه سازمان با سهامداران خود و ظرفیت آن برای ابتکار و نوآوری، از طریق ارائه دیدگاهها و نگرشهای جدید و تماس با طیف متنوعی از سهامداران
* افزایش وفاداری، صداقت و روحیه ی کارمندان، ارتقای ایمنی و سلامت کارگران زن و مرد و تاثیر مثبت بر توانایی استخدام، ترغیب و ابقای کارمندان
* صرفه جویی حاصل از بهره وری و راندمان منبع،کاهش مصرف انرژی و آب، کاهش ضایعات، بازیافت محصولات فرعی با ارزش و در دسترس روز افزون به مواد خام
* افزایش اطمینان پذیری و عدالت در معاملات از طریق امور سیاسی مسئولانه، رقابت منصفانه، و فقدان(عدم) فساد و رشوه خواری
* جلوگیری یا کاهش تعارضات احتمالی با مشتریان در زمینه محصولات یا خدمات
* کمک به دوام بلند مدت سازمان از طریق افزایش تداوم منابع طبیعی و خدمات محیطی
* کمک به تولید کالای عمومی و تحکیم جامعه و نهادهای شهری 
 
شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088

 



مشاور ایزو , گواهینامه ایزو , سیستم های ایزو , اخذ ایزو
سیستم های مدیریتی ایزو
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشاور ایزو , گواهینامه ایزو , سیستم های ایزو , اخذ ایزو و آدرس iso10004.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 36765
تعداد مطالب : 172
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1