این استاندارد دستورالعملهایی برای استقرار سیستم مدیریت شكایات ارائه داده و در شناسایی شكایات، علت آنها و رفع آنها به شما كمك میكند. این استاندارد به شناسایی زمینههای بهبود تجارت شما و رفع علت شكایات كمك میكند. این استاندارد، كنترلها و فرایندهای كارآمد برای رسیدگی به شكایات مشتریان را مشخص كرده و تضمین میكند كه مشتریان بیشتری از خدمات شما رضایت داشته باشند. • درگیر كردن كاركنان با فرصتهای آموزش خدمات مشتری جدید شرکت بهسان مدیریت پرشین نظرات شما عزیزان:
مشاور ایزو , گواهینامه ایزو , سیستم های ایزو , اخذ ایزو سیستم های مدیریتی ایزو درباره وبلاگ آخرین مطالب آرشيو وبلاگ پيوندها
![]() نويسندگان
|
|||||||||||||||||||||
![]() |